Device Support

Device Support met liefde

Probleem? Wij lossen het op!

Met JohnTM Device Support is het mogelijk om uw computer of een ander type apparaat over te nemen en op afstand de problemen op uw computer of apparaat op te lossen.

Bij JohnTM doen we onze uiterste best om onze klanten 100% naar tevredenheid te helpen. Zo bieden wij ook hulp op afstand aan. Heb je problemen met je computer? Neem dan contact met ons op. Wij sturen je dan een offerte. Nadat je ons groen licht hebt gegeven, dan gaan we aan slag. Wij bellen je op. Zo ben je er zeker van dat je zelf geen onnodige belkosten krijgt.

Natuurlijk doen wij ook reperaties bij je thuis of bij ons op locatie. Mocht echter je computer totdat dusver niet te repareren vallen, dan nemen we met jou toestemming het toestel mee en gaan we proberen het toestel bij ons op locatie te maken.
Als wij het toestel niet gemaakt krijgen dan betaalt u ook niets.
Simpel toch?

Geintresseerd?
Neem contact met ons op!

Hulp op afstand is op dit moment alleen mogelijk voor de onderstaande platformen.

Snel verbinden met teamviewer

We maken het je gemakkelijk door snel te verbinden met teamviewer.

Stap 1. Klik op de onderstaande knop om teamviewer te downloaden.

Stap 2. Geef de sessiecode en naam door aan je agent. (zie afbeelding.) Je kan de live chat rechts gebruiken om de gegevens door te sturen naar je agent.

Stap 3. Wacht totdat je agent verbinding maakt met je sessie.
Tijdens een sessie vragen wij je toetsenbord en muis niet aan te raken, zodat we snel en efficiënt te werk kunnen gaan!